Realitat virtual

Screenshot_4

En el futur imminent sembla que la realitat virtual jugarà un paper central. Les grans multinacionals hi estan invertint molts diners i ja han començat a promocionar varies aplicacions d’aquesta ‘nova’ tecnologia.

Si analitzem els moviments que s’estan produint podrem entendre un poc més la societat en la que vivim. Unes adultes generacions preocupades pel ‘tenir’ donen pas a unes noves joves interessades en el ‘sentir’.

Aquest canvi de mentalitat suposa també un canvi de valors e interessos. Els joves els preocupa perdre’s vivències, moments i experiències. No volen comprar una casa o un cotxe pel simple fet de tenir patrimoni si, de la mateixa manera, es pot llogar i obtenir d’ells el servei que n’esperen.

Les companyies amb talent jove estan al servei d’ells mateixos. Construeixen i inventen pensant en uns clients que tenen les seves mateixes inquietuds i que generalment desitgen el mateix que ells. Els poden entendre més fàcilment perquè no els és tant difícil posar-se a la seva pell.

Screenshot_5

La realitat virtual arriba en un moment on la societat és capaç d’entendre-la, acceptar-la i donar-li us. Una tecnologia molt coneguda i que comença a ser accessible per la gran majoria de gent, no com fa 10 o 20 anys.

Són tants els camps que engloba la RV que ja ningú pot ignorar-la. Viure experiències i situacions inimaginables, millora de comunicacions i relacions humanes, precisar informació visual i facilitar processos en l’àmbit laboral. Les possibilitats són moltes i estan a l’abast de tothom.

Potser d’aquí uns centenars d’anys es recordarà aquest moment com l’inici d’una nova etapa en la història de la humanitat. Jo seguiré les novetats sobre el futur de la RV molt atentament.

Quant a bumoda

Free, Happy and Optimistic
Aquesta entrada s'ha publicat en En el tren i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.